Logo In Motion
  • Úvod
  • Ponuka
  • Referencie
  • O nás
  • Blog
  • Kontakt
slider
  • Web v pohybe
  • mierte hore
  • Web v pohybe
  • Domov
  • Blog
  • Ako na SEO

Ako na SEO

Napísané: utorok, 19. november 2013, 23:18 Napísal: Martin Kolárik

Pri tvorbe webových stránok a e-shopov dbáme na zásady optimalizácie pre vyhľadávače (SEO). Začíname vstupnou SEO analýzou, na základe ktorej navrhneme správnu informačnú štruktúru, a obsah stránok vrátane všetkých prvkov a funkcií. Nasleduje sprevádzkovanie webu, naplnenie webstránok pripraveným obsahom a otestovanie hotového webu.

SEO analýza obsahuje kontrolu a návrh odstraniena zjistených nedostatkov:

  • kľúčových slov;
  • obsahu webu;
  • informačnej štruktúry webu;
  • technických aspektov webu;
  • odkazového profilu webu (linkbuilding).

SEO možno rozdeliť na on page a off page optimalizáciu, ktoré by mali spoločne vytvárať komplexnú stratégiu. Uvádzame prehľad základných SEO faktorov.

On page SEO:

  • štruktúra webovej stránky a url adries;
  • obsah stránky a vnútorné prelinkovanie;
  • title tag a meta značky;
  • technické prvky stránky.

Off page SEO:

  • spätné odkazy;
  • popularita webstránky.

Ako sa „robí“ SEO?

Optimalizácia pre vyhľadávače spočíva predovšetkým v správnom technickom riešení webovej stránky, a v kvalitnom obsahu. Súčasťou optimalizácie je zameranie tvorby obsahu webu na témy a kľúčové slová, ktoré zaujímajú potencionálnych zákazníkov.

Vhodné kľúčové slová a frázy (long tail) použijeme pri tvorbe url adries podstránok, a v rôznych variantoch doplníme do titulkov, nadpisov a ďalšieho textového obsahu stránok. Využijeme ich tiež pri tvorbe meta description, a alternatívnych popisov obrázkov (tagy „alt“ a „title“).

Vybudujeme prehľadnú a intuitívnu navigáciu na webe, a prelinkujeme podstránky webu s použitím správnych anchor textov. Mapou webu zabezpečíme okamžitý prístup ku všetkým stránkam webu pre návštevníkov, aj pre robotov vyhľadávacích systémov (Googlebot atď.).

To všetko je však len začiatok. Nasleduje budovanie obsahu a reputácie webu, vrátane získavania spätných odkazov (linkbuilding a linkbaiting).

  • Ako na SEO
  • Kedy je Joomla! vhodná pre váš projekt a kedy nie?
  • Prečo je tvorba webu na Joomle! spoplatnená keď samotná Joomla! je zdarma?
  • Prečo vám firmy ponúkajú svoje CMS za tak vysoké ceny a ako potom môže byť Joomla! zdarma?

  • Mapa stránok
  • Obchodný kontakt
  • info@imsro.sk
  • +420 602 424 696 (CZ)
  • +421 915 814 917 (SK)
Logo In Motion
© 2007 - 2019 Všetky práva vyhradené